Merhaba benimde bugün tam 5 haftalık oldu benim de alt karnımda ara ara ağrı oluyor doktora sorduğumda normal dedi yerleşme ağrısı dedi benim de ilk gebeliğim Allah nasip ederse 🤲🏻 Allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin olmayanlara da nasip etsin 🕊️