Mommbtl 4+5 haftalık hamileyim ve kasıklarım ara da çok ağrıyor sizce normal mi ilk gebeliğim. Sizlerde durum nedir?
Bebekliannee Mommbtl gayet normal adet hissi gibi de olabilir . Rahim genişlediği için böyle 4+1 im. 2.gebelik
misslavinia1 Mommbtl gayet normal ben o haftalarda agridan oturamiyordum bile ağlıyordum bazen zamanla geçti
Aslihan21 Bebekliannee merhaba brnimde 4+5 2. Gebeliğin ilk çocuğun kaç aylık yada kaç yaşında planlı bir gebelikmiydi bizi neler bekliyor 🥰
hvvyldz Mommbtl gayet normal canım benımde öyleydı özellikle otururken kalkarken yatakta dönerken bıçak saplanıyo gibi oluyordu
Mommbtl Birde Cuma günü ilk kanı verdim beta 1172 doktor bugün doktor 5. Haftasına girmiş dedi uygulama da 4+5 doğrumu
nisamom_ Mommbtl bende 3+6 henüz kan vermedim de testte çıktı bat günüm yarın bu hafta içi kan vereceğim umarım sağlıkla ilerler benimde belimde ağrı var bazende kasıklarda oluyor batma gibi bide 5 dakkada bir idrarım geliyor sanki 🫣🤭
Esraniyazi05 G2-z-d-E Bende 5+5 de yim lekelenme bende oldu bir gün önce gittim doktora normal dedi keseyi de gördük anormal bir durum yok dedi ama artarsa ve ağrı olursa doktoruna görünmelisin canım
2023Mucizem @Mommbtl "#169440 aynı haftadayız canım benimde 4+6 cuma kan verdim 1072 cıktı bugun kan verdim 3288 cıktı . Aynı kasık agrıları bende de var
G2-z-d-E Ummu1234 silince oldu oda doktor duphaston yazdı acaba ondan mı diye düşündüm doktorumla görüştüm çok artarsa gel dedi bu durumu yaşadınız mı hiç
Ummu1234 G2-z-d-E bende 8 haftalık hamileyim 4 haftalıkken öğrenmiştim doktor yerleşme kanaması var demişti ama kesenin yanında dışarı çıkan bi kan yoktu çok şükür bana yerleşmesi kolaylaşması için ilaç verdi. O yüzden söyledim☺️
Dincerkbra Merhaba bende hamile oldugumu dusunuyorum kasiklarimda cok agri var ilk adet tarihime göre hesaplarsak 3 haftalik olur test yapsam ne zaman belli olur ?
2023Mucizem Dincerkbra Bence adet gününü bekle çünkü o zaman her sey belli oluyor su an bende kese var ama kalp atısını bekliyorum bu sekilde beklemekte zor
mervecelkkk Dincerkbra adetim geçtikten 4-5 gün sonra yaptıgımda cıkmıştı benim. Erken gebelik testi alıp deneyin bence 😍
Hillary Dincerkbra bence gecikmenizi bekleyin çünkü erken testlerde yanıltabiliyor mesela benim erken teste cıkmamıştı
Helint 2023Mucizem kaçıncı haftadasınız ? Kaçıncı haftada kalp atışı alınıyor bende hamileyim 5+1 :) aşırı paniğim sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
yagmurakcali Mommbtl aynı gündeyiz canım ya benimde öyle ben de regl bekliyorum kasıklarım da ve belimde felaket ağrılarım oluyordu bugün sabah 3. Numaraya hamiş olduğumu öğrendim 🤗