Fatma4506 happyymommm O prof oldugu icin muayene ve dogum ucreti daha yuksek. Benim doktorum Sevgi hoca.
Ayytacc Angelmom_ canm ozele gittim natomed hastanesine 13haftalikken erken dedi soylemedi 200tl girisi memnun kalmadim devlet hastanesinde oglumun birini 12haftalikken digerini 10haftada soylediler hatta dalga gecti 12haaftada cinsiyyetmi sorulur diye
habibenurdonmez Gulcann9 memnun musunuz bende o doktora gidiyorum ama bazı sorduklarıma cevap dahi vermiyor
Zelis12 Damlaa0658 bu hastaneden memnunmusunuz acaba bnde suan hastane doktor arastirmasi yapiyorumda
Damlaa0658 Zelis12 evet çok memnunum hemşireler olsun Doktorlar olsun çok ilgililer erkenden rakibinizi başlatmanız gerekiyor belli bir haftadan sonra bakmıyorlar
Damlaa0658 Zelis12 googleye Ankara üniversitesi hastanesi randevu yazın oraya üye olun sabah 8de deneyin randevu zor alınıyor erken bakarsanız çabuk alırsınız kaç haftaliksiniz şuan zaten 3 doktor var doktor seçim hakkınız yok ama doktorların hepsi çok ilgili
babymom_8 Damlaa0658 Merhaba bende o hastaneye gidiyorum sizinki özel olan kısmı mı çünkü ben her gittiğimde başka bir doktor oluyor
Gulcann9 habibenurdonmez Öylemi kaç haftalık gebesiniz ben memnun bi sorunum filan olunca da telefon la bile çok yardımcı oluyor size belki öyle gelmiştir paket mi aldınız
Gulcann9 habibenurdonmez Akay hastanesinde İbrahim Alanbay var çok ii bir doktor ben sadece çarşamba günleri hastenede olduğu için gitmek istemedim kendi yeri Sincan acil bir durum oluyo Sincan çok uzak kalıyo o yüzden Demet hoca tercih ettim
Frkn15mhmmd10 Damlaa0658 bende oraya gidiyorum haftaya dogumum var inşallah. Çok çok memnun kaldım ben doktoru hemşiresi çok ilgililer bakalm İnşallah dogumud rahatça atlatırız
Damlaa0658 babymom_8 Yok ozel olan kısma gitmiyorum erken gebelikte kaç doktor var bilmiyorum erken gebelikten sonra gebelik bölümüne yönlendiriyorlar orada 3 doktor var