Damlaa0658 Önceki düşüğümde bacaklarımdan kan aktığı ve 17 gün boyunca kanamam olduğu halde adet mi oluyorsun dediler gönderdiler bu bebeğimde lekelenmem kanamaya döndü Bi progestan bile yazmadı doktor adet kanaması gibi atarsın dedi ben bu çocuk için yıllarımı verdim ne sınavlardan geçtiğimi bir ben bir Allah bilir çocuk oyuncağı değil yani sonra özele gittim progestanı verdi onun sayesinde kanamam lekelenmeye tekrar döndü Allah’a şükür, uzman doktor denk gelmiyor kolay kolay hep öğrenci az kalsın ağır ilaç verip yatış yapılacaktı Bi doktor ilacın ağır olup olmadığını bilmez mi sonradan doğumhane deki doktorlar baktı da Allahtan taburcu ettiler hemen yatış olmadan bilmiyorum yani oraya her gittiğimde olumsuz haberlerle dönüyorum sevemiyorum, işi bilen kişilerin değil öğrencilerin bizimle ilgilenmesini kadın bana miyom mu var diyor yok dedim ben doktora sordum o da ben sana soruyorum diyor ultrasonda bakan sensin ben nasıl bilebilirim içime de kuşku düşürtüyor daha bir sürü şey keşke özel kısmı dolu olmasaydı da tek doktorum olsaydı hayırlısı böyleymiş