Angelmom_ Ankarada ozel hastaneye gidip muayene ucretini paylasabilirlisiniz,cinsiyet icin ozele gitmek istiyoruz da tavsiye alabilirmiyim
Angelmom_ meleklerin_annesii natomete hic ulasamiyorum. Fiyatdan emin misiniz acaba siz en son ne zamandan biliyorsunuz bu fiyati
Damlaa0658 Haftanızı geçirmediyseniz özelden farkı olmayan tek tek ilgilenilen hastane Ankara tıp fakültesi hastanesi cebeci
Angelmom_ Damlaa0658 zaten oraya gidiyorum normalde . 15. Haftamdayim ama 17. De detayliya cagirdilar biz merak ettigimiz icin ozee gitmek istiyoruz cinsiyet icin geldim desem kizarlar oyle kafana gore gelme diyolar
Zelis12 Damlaa0658 bu hastaneden memnunmusunuz acaba bnde suan hastane doktor arastirmasi yapiyorumda
Frkn15mhmmd10 Damlaa0658 bende oraya gidiyorum haftaya dogumum var inşallah. Çok çok memnun kaldım ben doktoru hemşiresi çok ilgililer bakalm İnşallah dogumud rahatça atlatırız
Damlaa0658 Angelmom_ Angelmom_ detaylı ultrasonda sorabilirsiniz bende oraya gidiyorum şuan 38+1im bende detaylida öğrendim ozaman gösterdi
Enyenianne Angelmom_ 17 de detaylı mi yapıyorlar bende normalde pursaklarda Duru tıp merkezi var Ayşe hoca 4 boyutlu ultrasonu var ben memnunum kendisinden fiyatında uygun 170 TL veriyorum ben ama sigortalılara 150 galiba çok ilgili birisi ama detaylı çok pahalı bende tıpa gidecektim ama 17 de çok erken değil mi 20 . Haftadan sonra yapılması gerek diye biliyordum ben arkadaşıma da 19. Haftada yaptılar ama daha küçük oluyor ya
Tugcecanan Angelmom_ 17.hafta Detaylı için çok erken değil mi ? 22-24 arasında gidiliyor diye biliyorum