Meri61 rahat etmemişsiniz özgür hanımla bencede en kısa zamanda bırakmanız iyi olmuş. Bizim gibi ilk gebelikleri olanlar heyecanlı, meraklı ve tecrübesiz oluyorlar. Doktorlar için ne kadar sıradan olsada bu süreç ( bir sürü hasta baktıkları için yıllarca ) bizim için öyle değil. O yüzden biraz daha ilgili ve anlayışlı olmaları gerektiğini düşünüyorum...