HillKse ayrıntılı ultrasyonda ahmet sağlam baktı bana inanın abartmıyorum eşimde yanımdaydı bir hevesle gittik oğlumuzu göreceğiz yüzünü elini kolunu diye dr by monitörü önüne çekti baktı baktı en sonunda organlarına bakıyorum dedi gayet iyi dedi o kadar bebeğin hiç bir görüntüsünü göstermedi resim verdi inanın bebekle hiç alakası olmayan resimler anlamadım hangi organı diye ağlayarak çıktım çok üzüldüm sonuçta devlete gitmiyoruz özele gidiyoruz o kadar para veriyoruz devlette bile doktorlar daha özenle inceliyor tek tek anlatıyor gösteriyor verdiğimix paraya yazık zaten ücretleri oldukça yüksek her ay zam yapıyolar trabzonda meydanda bakan bi yer varmış çokta güzel bakoyormuş bu formda okumuştum isterseniz araştırın bakiye hanım bana fakülteyi tavsiye ettti ama benim zamanım geçmişti renkli 450 tl renksiz 204 tl fiyat veriyolar sordum fark var mı dedim hiç bir fark yok dediler ben renksiz olanı tercih ettim ama istediğim gibi geçmedi bence iyi araştırın bakiye hanıma tanışın