Meri61 canım sevilay hanıma bende övgü üzerine başladım. doktorumu beğeniyorum ben sormadan herşeyi anlatıyor. sorduğumuda anlatıyor. yalnız hızlı konuşuyor tek sorun o. hepsini aklımda tutamıyorum eşime diyorum ben heyecandan aklımda kalmıyor sen iyi dinle 😂. geçen sezeryan istediğimi söyledim pek sıcak bakmadı çatı muayneni yapalım ondan sonra konuşuruz dedi. ama ben ısrar edecem. bende bu çarşambaya randevu alicam. özgür hanım nasıl bilmem hiç duymadım onu söyleyeni. hakkımızda herşeyin hayırlısı olsun. uzun oldu kusura bakma.