Melikezturk Eflinisa bende trabzonluyum ama istanbul da yaşıyorum 11 + 3 haftalik hamileyim 😊 kanunî sultan süleyman hastanesine gidiyorum bende
Aselminamm 38 hafta numuneye neslihan hanıma gidiyorum yok böyle bir insan gerçekten o kadar güler yüzlü tatlı ki 🎀
Eflinisa Aselminamm bende ilk hamileliğimde numunede Recep Erin’e gittim ondan sonra asla numuneye gitmem dedim
Nisanurr Aselminamm Canım ya orda mi doğum yaptım bende neslihan hanıma gidiyorum ama doğum için iyi şeyler duymadım korkuyorum o yüzden
Nilbhr Eflinisa benim tüp bebekle oldu ilk değerimden zaten ikiz olacağı anlaşıldı kalp atışlarını duymaya çağırdığında ikisininde duyunca emin olduk seninde ikiz mi yoksa