Gokceeeee çok şükür Rabbime inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız da, bütün gebelik boyu hep kanama lekelenme vardı zorlu geçti benim için kızlarda böyle bir şey yoktu farklı cins olduğu için mi yoksa yaşın mı etkisi var anlamadım 37 yaş 🤦🏻♀️gebelik için riskli bir yaş