Annesininportakali53 Ayy çok güzel ben daha hiçbirşey hazırlamadım eksikler var çok alınacak doktora göre haraket edeyim acele etmeyeyim dedim ama bir yerden sanırım başlamam gerek artık benimde 30.hafta da döndü bebeğim yaparsa normal olacak yapamazsak sezeryan bakalım hayırlısı İnşaAllah 😊