Gokceeeee Ne çabuk geçti zaman gerçekten her anın kıymetini bilmek lazım güzel annelerim 🍍 olduk biz doktorum normal görünüyor dedi doğuma biraz korku var tabi ama ilerleyen zamanlar ne gösterir bilemeyiz sizler kaçıncı haftadasınız benimle aynı haftada olan varsa yazsın cinsiyetiniz neler 🥰🥰
girl_boy_annesi Gokceeeee sağlıkla gelsin canım 🥰 benim de 2. Gebeliğim 31+0 olduk bir kızım var Rabbimin izni ile oğlumu bekliyorum 🥰🤲🏼
Tecrubeli_anne Gokceeeee bizde 34+0 olduk benim de 3. gebelik 2 kızım vardı 1 oğlum olacak inşallah 🤲🏻 sağlıkla gelsin tüm yavrular
Gokceeeee girl_boy_annesi Evet canım sağ salim gelirler inşallah doktorunuz doğum için birşey söyledi mi 😊
girl_boy_annesi Gokceeeee yok daha o konuyu hiç konuşmadık ilki normal oldu bu nasıl olur bilmiyorum inşallah normal olur 🤲🏼
Gokceeeee Tecrubeli_anne Her iki evladıda tatmak sizede nasip olmuş ne güzel Allah sağ salim kavuştursun nasıl geçiyor zorlanma var mı 😊
Celiktss 30+4 üz biz de. Doğum konuları ne zamanlarda konuşulmaya başlıyo acaba? Hep rutin kontroller yapıyoruz da hiç doğumla alakalı konuşmadık
Gokceeeee Celiktss Benim oğlumda sezeryan oldu kızımda daha belli değil şuanlık normal doğum görünüyor son haftalarda bebek zaten belli ediyor doktor bebeğe ve size göre değerlendirme yapacaktır beni doktorum sağolsun oğlumda hiç zorlamadı normale siz bir doktorunuza sorun ben geçen hafta gittiğimde sordum bebeğim biraz erken döndü normal olabilir ama ilerleyen haftalarda bilgilendiricem dedi ne sıklıkla gidiyorsunuz doktora benim 2 haftaya düştü
Tecrubeli_anne Gokceeeee çok şükür Rabbime inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız da, bütün gebelik boyu hep kanama lekelenme vardı zorlu geçti benim için kızlarda böyle bir şey yoktu farklı cins olduğu için mi yoksa yaşın mı etkisi var anlamadım 37 yaş 🤦🏻♀️gebelik için riskli bir yaş
Sumeyyeabdi Gokceeeee bende 2 hafta arayla gidiyorum artık en son nst yi de oldum sezaryan düşünüyorum bnde kizim suan makat geliş duruyor muş öyle dedi doktor
Celiktss Gokceeeee ne sıklıkla mı😀😀😀 her hafta😀 eşim ydışında ben evde tekim, doktorumla da arkadaş olduk zaten. Bi hafta muayene sonraki hafta kontrol randevuma gidiyorum. Aynı zamanda endokrin doktoru da kontrole çağırıyo zaten haftada bi . O mecbur zati
Sumeyyeabdi Gokceeeee sağlıcakla gelsin canım bende canım 33+2 yim ikinci gebeliğim benjmde aynn Zaman nasil böyle hızlı geçti b3nd3 anlamadım 🥰
Gokceeeee Sumeyyeabdi Çocukla evle uğraşırken insan gerçekten anlamıyor zaman su misali akıp gidiyor sağ salim gelsin miniğiniz 🥰
mavininhertonuu Kaçıncı haftadan sonra 2 hafta bire düştünüz benim bidahaki kontrolüm 32+6ya denk geliyor bizde düşer miyiz acaba 2 haftada bire, muayene ücretleri her geçen gün artıyorken 😅
Gokceeeee mavininhertonuu 28. Haftaya girdiğimizde düştük 2.haftalara ben devlete gidiyorum özel baya pahalı geliyor bana da
tazeanneveminigi Biz de 32+5′teyiz. Oğluşumuz, üzümlü kekimiz olacak inşallah. 🥰💙 bizim de bu hafta kontrolümüz var. Bundan sonra heralde bizim de iki haftaya düşer diye düşünüyorum. 🥰 heyecan dorukta..
Gokceeeee tazeanneveminigi Benim baya erken düştü o zaman 2 haftalar sağ salim gelsin yavrunuz benimde randevuma az kaldı ☺️