Bir ay incey Ankara şehir hastanesinde doğum yaptım normal doğumken son anda sezaryen oldu odamız tek kişilikti ama yan odalarda iki kişi kalanlarda var erkek refakatçi görmedim benim kaynanam kaldı ziyaret saatlerinde eşim falan geldi onun dışında almadilar