Sinemakty Normal yaptım sabah 11 gibi yatış verdiler cumartesi günü akşam 10:57 de doğurdum ilk başta kadın doğum acil çocuk acil varya oraya girdim çatı muanesi yaptı orda işlemlerin yapılıyor sonra doğum yapacağın yere gidiyorsun teksin orda yanına birini aliyorlar sancı çekmiştim 2 kere vücudumu yıkadılar doğum yapacağın zaman yanındaki kişiyi çıkarıyorlar doğum yaptığın zaman bitiyor doğumun servise çıkarıyorlar başka odaya çıkıyorsun iki kişi kalıyor orda da perde var odalar iki kişilik yani sonrada durumuna göre taburcu ediyorlar. Ama temiz hastane ben memnun kaldım.