FatmaT1 bende normal doğum yaptım benimde suyumu patlattılar parmak attı nefesim kesildi çocuğun nabzı düşmeye başladı hava takdilar hemen sonra varış corap giydirdiler hiç istemiyordum sezeryan Allah’tan sonradan nabzı düzeldi çok korktum perde var alttan muane ettikleri zaman yanımda ki kişiyi perdenin arkasına aliyolar doğumda da annem yanımda değildi sonra tamamen çıkardılar herşey bitince geldi servise çıktık doğum oldu 10:57 de bütün işim 2 veya 2 buçuk da tamamen bitti sonra servise çıktım işte pazartesi akşam 7de çıktım