FatmaEren evet o kpnuda haklısınız bende ultrason fotoğrafı felan almadım şuan 34 haftalığız eşimin ablaları felan orada doğum yapmış çoook memnunuz çooook iyi davranıyorlar dediler bende o yüzden gidiyorum birde tanıdıkları var o hastanede bir sıkıntı yaşamadım inşallah ta yaşamam hemşirelerin ve stajyerlerin çoğunun tavırlarını bende beğenmiyorum ama doktorum çok iyi yönlendirmesi ve bilgileri o yüzden bırakmak istemiyorum hastaneden memnunum diye yazmamın sebebi de çok beklemiyorum o yüzden öyle yazdım 😊😊 ama doğumdan çok stajyer ve hemşirelerin tavırlarından korkuyorum doğrusu...😔durumunuz beni çok üzdü bu arada , geçmiş olsun ☹