Sydgns Seyehatte falan olmadığı sürece giriyor. Benim doğumun ocak ayında olacağı için ocak ayında bir planınız yok değil mi diye sordum sadece 😂 hayır burdayım dedi. Senin dogumuna az kalmış bu aralar planı yoktur. Olsaydın bilgilendirir, doğumuna girecek doktorla tanıştırdı. Öyle yapıyorum demişti. Gebelik kursuna katıldın mı?