Sevgi93 bende sincan lokman hekime başlamayı düşünüyorum artık 28 haftalığız doğumuda orda yapmayı düşünüyordum neden önermiyolar ki bilginiz var mı ? Normal doğum 2100 sezaryen 2600 içinde fotoğraf çekimi ve 2 gün refakatçi dahil birde yatış yaptığın odada doğumunu yaptırıolarmış en çok hoşuma gden kısmıda bu oldu dier insanlarla hiç işin yok kmseyi duymuosun .