Susii üniversite takipliydim 37. Haftada gel gün verelim başı büyük normal yapma bu sıvı kafasını büyütmüş demişlerdi doğurdum yavrumun başı küçücük normal ölçüde 34 cm ölçüyle doğdu ondan önce 34. Haftada başka bir doktor bakmıştı normal seviyelere düşmüş demişti ama kaç olduğunu söylemedi devlet hastanesiydi doğunca çocuk nöroloğu bakacaktı ama acelesi olmadığını bir sorun görünmediğini yine de içim rahat etsin diye ileri zamanda yaptırabiliceğimi söyledi