babybmom20 Hayırlı haberler alın inşallah, içiniz de rahat etsin, sağlıcakla büyütün evladınızı. Burada kimseyi tanımıyorum. Adetim değildir tanımadığım kimselere mesaj yazmak da ama çaresiz oluyor insan, inanılmaz bilgi kirliliği var ve gebelik bambaşka bir psikoloji. İnşallah her şey yolunda ve normal gider sizin için de burdaki tüm hamile arkadaşlar için de. 🤲💐