Asiiilmom Allah’ın izniyle hiç bişey olmicak ben inanıyorum, benimde 1 ay önce 9.3 e düşmüştü ondan sonrada perinatolojiyi bıraktım normal doğum yapacağım doktoruma gitmeye başladım, o da herhangi bişiy söylemedi, yükselmemesi ve sabit kalması güzel erkek bebeklerde çok sık görünüyormuş bu durum