Melissargun Son 12 gün , korku ,strest ,heyecan, panik ,agri ,sanci hepsi birarada. 🙄 korku ve strest ağır basıyor .. sezeryan olacağım
Cigdem_Konak Melissargun bende istedim sezeryan olmayı ama eşim İstemiyor epidural düşünüyorum bende allah kolaylık versin canım
kckynssna Cigdem_Konak daha çatı muayenesi olmadım ama herşey normali gösteriyor inşallahta öyle olur . Siz?
Aysenurozbay Cigdem_Konak ill bebekte boyle heycanlar olr ama sakn korkma dogunca onu gorunce agrı sancı geciyo ben ikinci hamileym suan normal dogum mu olack cnm
Aysehatun Cigdem_Konak anladim canim insallah doner son anda donenleri okudum burdan internetten neler yapacagina bak zaten biliyorsundur da hayırlısı olsun saglikla gelsinlerde bebisler
Cigdem_Konak Aysenurozbay evet epidural istıyorum bilginiz varmı öyle kormamalı inşallah diyorum da elimde değil çatı muayenesi oldum biraz agrım oldu Doğum esnasında da mı çatı muayenesindeki gibi bakıyolar açıklığa acaba ?
Aysenurozbay Cigdem_Konak canm ben normal dogum yapmadm cnm bilmiyorm sezeryan oldum ilk hamileligmde cnm
Seyhan-guner Benimde son 14 nisanim geldi oglumun gelmesini bekliyorum yalanci sancilar la bogusuyorum 💙
Dilek-92 Allah hepimize kolay doğum nasip etsin. Doğum sancısı nasıl tarif edebilir misin? Cigdem_Konak