MerveMustafaKaraku Cigdem_Konak bizim de son 10 gün ama pazara kadar gelecek gibi hissediyorum bakalım hayırlısı 😍
Dilek-92 Allah hepimize kolay doğum nasip etsin. Doğum sancısı nasıl tarif edebilir misin? Cigdem_Konak
Kagan_pasa2 Cigdem_Konak bizim son 17 gün. Sezeryan olucam ama çok korkuyorum erken gelirse diye. Her hafta nst var sıkıntı cikmiyor ama çok tedirginim aksi gibi bebeğim dönmüş bile. Umarim sezeryan tarihinden once bişey olmaz
kckynssna Cigdem_Konak daha çatı muayenesi olmadım ama herşey normali gösteriyor inşallahta öyle olur . Siz?
Aysenurozbay Cigdem_Konak canm ben normal dogum yapmadm cnm bilmiyorm sezeryan oldum ilk hamileligmde cnm
kckynssna Cigdem_Konak ayy maşallah ya darısı başıma valla allah hayırlı etsin gözün aydın canım sağlıkla büyüt inşallah kaçıncı hafta ve kaçıncı günde doğum yapmış oldun canım😘