Kardelenlinam egemomss valla bende izleye izleye paranoyak oldum ilk gebelik rüyalarıma kadar girdi çok izlememek lazımmışş 😬😬
egemomss tugbaa_a Sezeryandan bende korkuyorum ama sanki normal doğumda herşey kendiliğinden gerçekleşiyor gibi geliyor bana
tugbaa_a egemomss herkes o an acıya dayan sonrası çok kolay oluyor diyor ama o sancıya nasıl dayanılır bilemiyorum 🥺
egemomss NeseA O zaman nasıl gelmek isterse gelsin bir şekilde gelecek zaten.🥰 İnşallah canım benim yavrularini da sana bağışlasın insallah.🤎
NeseA egemomss aynen öyle can:) amin cümlemizin yavrularini insallah 😘öptüm seni en güzel yerinden 😂 yani göbeşinden yavrunu🤗😘😂
Yasemin97 egemomss Valla anın tadını cıkar derım sana cunku apar topar alındım aniden bı dusa bıle gıremedn sac bas yapamadan 😂ıcımde kaldı o yuzden guzel guzel tadını cıkar bence 😀
NeseA egemomss catır çatır dogurursun sen hiç merak etme ona bakarsan ameliyat daha zor olumlu düşun canim😘
egemomss tugbaa_a Hiç bilmediğim için kendimi avutuyorum bende en fazla ne olabilir ki diye.😕 Epidural düşünüyorum normal olursa
tugbaa_a egemomss benimde ilk hamileliğim o yüzden bir fikrim yok, epidural iyi miymiş duydum ama hiç araştırmadım
Nurella00 egemomss İzlemeyin öyle şeyler insan daha çok korkar bir de kendinizi başkasıyla kıyaslamayın başkasının zor geçer sizin kolay bilemezsiniz 🥺