egemomss 34 haftalığız zaten çok korkuyordum doğumdan,az önce normal ve sezeryan doğum izledim azıcık,ucundan elim ayağım boşaldı korkularım arttı.😂 Nolacak şimdi.🙈😂
Seyma_nur1 egemomss doğumdan korkanlar dan biri olarak söylüyorum doğum anlık gelip geçiyor doğum sonrası daha zormuş canım ama bebişlerimiz için değer
Yasemin97 egemomss izledigımde sezaryenı cok korkmustum ama ınan hıc bısey hissetmiyorsun sonrdan acı var bıraz ona da agrı kesici vuruyorlar sureklı sadece kalkarken fakan acı oluyor o kadar oda 2 gun olmustu sadece
tugbaa_a egemomss son zamana kadar hiç yoktu ama son zamanlarım geldi doğum korkum başladı ve hala normal mi sezeryan mı karar veremedim ikisinin de korkusu ayrı 😂
egemomss Seyma_nur1 Sezeryandan aşırı derecede korkuyorum ya. Sonrasından da çok korkuyorum. Nasıl olacak bilmiyorum. Sezeryan mi yaptın?
Sehrbnon122 egemomss korkma hiç canım gelip gecici suan 28 gün oldu sezeryan dogum yapalı ne ara yaptım nasıl oldu inan hic hatırlamıyorum valla
NeseA Iyi aksamlar canım:) istediğin kadar doğum videoları izle unutma kimsenin doğumu aynı olmaz. 4 normal doğum yaptım 3 oğlum 1 kızim var teyzesi hiçbirinin doğumu digerine benzemiyordu.. hiç kendini korkutma kimse kucağinda bebek getirmiyor ama inan bana vakit geldi mi Rabbim cok yardim ediyor canim😘
egemomss NeseA Yaa Allah bağışlasın öpüyorum hepsini.🥰 Benim ilk dogumum olacak inşallah normal düşünüyorum. Umarım kolay geçer.☺️🤎
elifcicek_07 NeseA 4 normal doğuum 😳bu zamanın para düşkünü doktorlarını düşününce zoru başartmış rabbim size maşallah vallahi
NeseA egemomss teşekkür ederim bitanem bizde seni ve yavrunu öpüyoruz:) ilk gebelik daha iyi hiçbirseyden haberin yok öyle araştirma yapma oluruna birak herseyi:) dogum aninda nefes egzersizi yap bana tek yardim eden bu oldu dogru nefes alip vermek hem açılma cabuk oluyor hemde doğum canim.. sakin kalip vücuddunda olan biteni takip et canim hersey Rabbimin izniyle yoluna giriyor😘
egemomss NeseA Sanki yolunda gitmeyen birşeyler olacakmış gibi geliyor.😕 Sanırım çok negatif düşünüyorum ama kendimi sakinleştiremiyorum.. Sezeryandan çok korkuyorum normalden korkmuyorum fazla ama o da çok zor.😂 Çatı muayenesi falan bi geçseydi önümü görseydim hani ne şekilde olacağını kendimi ona göre hazirlardim en azından. Çok teşekkür ediyorum canım Allah razı olsun.🤎
Defnem_26 Iyi cesaret izlemissin ben sezeryan oldum hala nasil kesti nasil aldı bilmem etkilenmemek icin izlemedim :)
NeseA egemomss iyi şeyler düşün annelik iste hersey düsünür oluyor.. dediğim gibi oluruna bırak vakit geldii mi yavrunu sağsalim kucagina alirsin insallah canim benim😘
egemomss Yasemin97 Daha önce hiç ameliyat olmadım,uyusturulmadim o yüzden korkuyorum herhalde bilmiyorum ya. Bi de panik atağım var anesteziye gerek kalmadan bayilabilirim.🙈😂
egemomss tugbaa_a Sezeryandan bende korkuyorum ama sanki normal doğumda herşey kendiliğinden gerçekleşiyor gibi geliyor bana
egemomss NeseA O zaman nasıl gelmek isterse gelsin bir şekilde gelecek zaten.🥰 İnşallah canım benim yavrularini da sana bağışlasın insallah.🤎
sedamom00 egemomss BNde çok korkuyorum normal doğum yada suda doğum mu hangisini yapsam kolay olur diye diye korkular çoğaldı Allah bilir ne doğumlar bulup düşüncem 🤣👍