Ben de çok korkuyorum ikisinden de . Geçen normal doğum izledim gecesınde bebeğin başının çıktığını gördüm rüyamda. Ama şimdi kendimi daha bilinçli hissediyorum değişik bi duygu bazen hiç korkmuyorum . Doğum amında mı kötü olurum bilmiyorum.akışa birakmak lazım galiba