Meowmeow Ben direkt soğuk süt içiyorum. Hatta yudum yudum içiyorum çünkü hepsini hızlıca içince de bir işe yaramıyor. Bir de sırtım biraz dik bir şekilde uyuyorum başta. Korkunç bir şey.
seyma48 aframoms13 sarı veya beyaz leblebi dene benim midemi birtek o rahatlatıyor inşallah sende de işe yarar
Aysemom1 @aframoms13 Kesinlikle soğuk süt bir yarım çay bardağı kadar yeterlimolacaktır etkisi soğuk olmasında 🙏🏻
teacherozlem Hiç bir şey beni rahatlatmıyor resmen midem kaynıyor kaç kutu gaviscon bitirdim sayamadım tek o iyi geliyor
Fabioss Ne denediysem olmadı sabahları kahvaltıdan yarım saat önce pulcet tablet yemeklerden sonra da gaviscon üç gün kullandım daha da mide yanması olmuyor şükür midemi yancak gibi hissedince gaviscon alıyorum pıt geçiyor😀
Asli_d_v_m aframoms13 yemek saatini erkene çek ve yağlı baharatlı şeylerden uzak dur ben öyle rahatladım şeker çıktı diyete başladım mide yanması da geçti diyetle beraber arada oluyor yine ama çok aşırı değil eskisi kadar
Hande123- aframoms13 hiçbir şey fayda etmedi bana,doktorum gaviscon şurup verdi anca onu kullanınca duruyor
Seda_keskin_bozanli aframoms13 canım hamileliğimin ilk haftalarında mide yanması yaşadım doktoruma söylediğimde şurup verdi ama bende yan etki yaptı mide bulantısı kusma yaptı bir kere içtikten sonra içmedim birdaha şuan 14+3 uz mide yanmalarim tekrar başladı sade maden suyunun içine yarım limon ve biraz tuz atıp içiyorum çok rahatlatıyor maden suyunun zararı yokmuş icebilirsin
Ersoyinci aframoms13 merhaba umarım yararı olur şekersiz sakız çiğniyorum ve mide yanmalarımı bu sayede atlattım
Naaznaaz aframoms13 sakız çiğnemek elma yemek baya iyi geliyor bi de öyle deneyin isterseniz ama sakız baya etkili
1prensannesiiiii aframoms13 benimde genellikle mide yanmam oluyor soğuk sütü üç kere yudumluyorum on dkya geçiyor hemen bol bol icmiceksin sadece iki üç yudum
Mikayla aframoms13 aksam 8 den sonra bir şey yemeyin 35. Haftamda ara ara bende yaşıyorum. Önceki aylarımda 1 hafta sürdüğü zamanları bilirim 😔. Sadece 8 den sonra ılık laktozsuz süt içiyorum. Birde sarı leblebi yada beyaz nohut gunduzleri yerseniz suyunu alıyor miğdenin. Pek acılı salçalı domates yememeye calışın. Gaviscon bende işe yaramadı rennie şurupla yaşamayı öğrrndim😂