Kızlar 22 haftalık hamileyim ve son 1 haftadır mide yanması yaşıyorum daha önce bulantım bile hiç olmamıştı. Ilık süt içiyorum meyve yiyorum ama bana mısın demiyor. İlaç kullanmak da istemiyorum en sonki adımım olur o.
Sizin bi tavsiyeniz varmı bunu yaptım geçti rahatlattı dediğiniz?