sr00112 Sürekli regl olacak gibi sancım ve bel ağrım vardı pko olunca her an ne olacağı belli olmuyor diye düşünüyordum ama çok fazla uzayınca şüphelendim test yaptım çıkmıştı
ogretmenHnmm sr00112 3 gündür benim de sancilarim basladi olacak gibi oluyor gelmiyor bir türlü. Aha geldi kesin diyorum lavaboya gidiyorum yok belim ve dizime vuruyor arada da
ogretmenHnmm sr00112 bir hafta gecikmem var benim de. Gecikmemin birinci günü 0.10 çıkmıştı bi daha da gidip vermedim test
sr00112 Gidip kan testi ver bence eğer varsa 2 günde 2 katına çıkıyor değerler anlamlı yükseliş var mı takip edebilirsin
ogretmenHnmm sr00112 hafta içi doktoruma gidecegim canım ozel klinikte hem ona bakar gebelik yoksa da 1 yil olduğu için nasil bir yol izlemem gerekiyor tedavi süreci vs onu konusmam lazim bir kac ay önce gitmistim de bir sene olmazsa gebelik gel bakalim demişti
sr00112 ogretmenHnmm eğer gebelik yoksa hsg rahim filmi muhakkak çektirmeni tavsiye ederim ayrıca inofolic combi kullanmanı öneririm.
ogretmenHnmm sr00112 bilmiyorum canım yok herhalde gecikmenin birinci günü 0.10 çıkmıştı suan 9 gün oldu hala gelen giden yok. Pazartesi günü gidecegim doktora. Inofolik kullandım bu ay pembe kutudan simdi de mavi kutusunu sipariş ettim
-asli1 ogretmenHnmm ben her ay mutlaka 10 15 gün gecikirim gebeliğimi öğrendiğim de 2 gün geçmişti test yapmak istedim hafif silik çıktı sonra kan vermeye gittim gebe olduğumu öğrendim daha çok yeniymiş doktora gittiğim de 9 gün geç döllenme olduğunu söylemişti
ogretmenHnmm -asli1 benim de yumurtlama gec oluyor bir kac ay önce ovulasyon testiyle takip etmistim hatta o ay doktora gitmiştim yine 22.gundeydim doktorum yumurtlamissin demisti 25.gunde de catlama oldu bu ay da daha 9 gun gecikmem oldu
Asyaninannesi58 ogretmenHnmm 13 martta adet olmuştum nisanda adet olamadım test yaptım negatifti. Mayısta da olamayınca 20 Mayıs’ta yine test yaptım 5 haftalıktı. Yani son adet tarihimi 13 nisan yaptı doktor martta yumurtan olmamış demekki dedi
ogretmenHnmm Asyaninannesi58 benim de son adet tarihim 11 eylul daha gelen giden yok 3 gundur sanci vardi suan yok anlamadim ne oluyor
Asyaninannesi58 ogretmenHnmm pcos olunca bazen böyle düzensiz olabiliyor geç yumurtlama olabiliyor ben dr mfk nın bi videosunda pcos olanlar adetin ilk gününden itibaren 21. Günü ilişki denesin demişti öyle yaptım ilk aydan gebe kaldım
Gulsum4321 ogretmenHnmm benimde 11 Eylül canım gelmedi daha test yaptım negatif maalesef pazartesi günü doktora gideceğim. Sen test yaptın mı
catandgirlmom ogretmenHnmm ben hamileli silik çizgi ile öğrenmiştim bebek büyüklüğünden doktor 1 hafta geç döllenme dedi ve adet tarihimi 1 hafta ileri aldı
ogretmenHnmm Asyaninannesi58 bu ay gebelik olmazsa adet olduktan sonra bende mfk takvimini uygulayacağım