Dogagumus HurremSultan öle ama malesef vermek zorundayız tek avantajı son haftalar olduğundan 10 günde bir çağırdı bi ödeme yapıp bir ödeme yapmadım muayene başına 75 tl olmuş oluyor şükür bitti ptesi kızıma kavuşucam 🥰
HurremSultan Dogagumus Rabbım sağ salim kavuştursun canım benim 🥰😍 Bi yerde feda olsun onlara diyir insan tabiki🤗
Ayse_3434 Dogagumus tabiki orası öyle herşey yavrularımız için rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Minigim38 Birmucize_ bizim indirimimiz yok 80 TL ödedim zaten pazartesi günü doğumum var tamamen kurtulacağım 😅
Birmucize_ Minigim38 maşallah az kalmış Allah kurtarsın sağ Salim kucağına al inşallah☺️ Bir şey soracağım ben ilk kez muayene oldum hüma da , ücretsiz kontrol yapıyorlar mı ?
Teslimeesma Ayse_3434 bizim hastane ücret almıyor normalde aliniyomus ama doktorumuz gönderdiğinde hmuayne ücreti dışında bişey almadilar
nnnaaz Muayene günü ücretsiz kontrol zamanı ücretli oluyor. Benim Kartal avicenna umut hastanesi muayene 265₺ nst 113₺
Hilalbolat Ayse_3434 gop yeniyuzyil ozel hastane istanbulda 100 lira nst ucreti turkiye hastanesine gitmistm bundan once o da istanbul 130 lira demslerdi