Ayse_3434 Gul_Baharr ben ücretsiz biliyordum hani muayene ücreti ödüyoruz onun içinde sandim bilmiyordum sen hangi şehir
Ayse_3434 Gulsahcicek anladım ben daha girmedim bu ay gidince giricem sanırım 33 haftalığım heyecanlıyım
Dogagumus HurremSultan öle ama malesef vermek zorundayız tek avantajı son haftalar olduğundan 10 günde bir çağırdı bi ödeme yapıp bir ödeme yapmadım muayene başına 75 tl olmuş oluyor şükür bitti ptesi kızıma kavuşucam 🥰
Minigim38 Birmucize_ bizim indirimimiz yok 80 TL ödedim zaten pazartesi günü doğumum var tamamen kurtulacağım 😅