Birmucize_ Minigim38 maşallah az kalmış Allah kurtarsın sağ Salim kucağına al inşallah☺️ Bir şey soracağım ben ilk kez muayene oldum hüma da , ücretsiz kontrol yapıyorlar mı ?
Ayse_3434 Hasretay bugün bende nstue girerek öğrenmiş oldum ücretli olduğunu 85 TL ödedim ve yine zam gelmiş muayene ucretine onuda öğrenmiş oldum 280 TL olmuş Allah yardımcımız olsun