Mervesonerutku Ayseoztrk evet öyle bende 36haftalığım. Her an tetikteyim her şeyim hazır çok şükür en ufak bi ağrım olsa kesin bugün doğurucam diyorum sanki ufak ağrıyla şak diye doğuyormuş gibi😂😂😂😂😂
Nagihanada Mervesonerutku bende 36 haftalığım kasık ağrılarım oluyor sürekli ayırt edemicem diye korkuyorum 😕
Neroizm Ayseoztrk bebeginiz dogum pozisyonu almaya baslamis. Ama merak etmeyin bu ille de erken dogum yapacaginiz manasina gelmez. Ben daha 32+3 deyim benim de iki gun once asagiya indi.
Maviss Ayseoztrk bebeğin cinsiyeti ne canım korkma sancin yoksa suyun gelmediyse ve nişan belirtin yoksa sorun yoktur her an dönebilir bebegin
Ayseoztrk Maviss erkek bebeğim sancı nasıl bir şey çok bilmiyorum ama bazen karnım birden sertleşiyor nefes alamaz gibi oluyorum sonra geçiyor ama devam etmiyor
Aysehatun Ayseoztrk benimde indi karnım aynen asagiya zaten bebegiminde dogum pozisyonunda kafasi asagida kac zamandir 36+2 haftalık hamileyim bu arada
Ayseoztrk Aysehatun birden inince korktum bende ilk hamileliğim endişe ediyorum canım ya. Sen öndesin benden ☺️☺️
Pinarbeki Ayseoztrk kanala girdiği zaman iniyor canm . Bnm bebisde baş aşağı geliş ama göbek inmedi daha doktor kanala girmemiş dedi
Mervesonerutku Ayseoztrk aynen öyle canım ben 33 hastalıkken tamamladım her şeyi benim bebeğimin odası Yok evimde odam olmadığı için Yanımda karyolada yatacak
Maviss Ayseoztrk benimki de toplanıyor vuruyor geziyor gobegimi sallıyor resmen bazen sakince yapıyor artık canım yanıyor