Mervesonerutku Ayseoztrk aynen öyle canım ben 33 hastalıkken tamamladım her şeyi benim bebeğimin odası Yok evimde odam olmadığı için Yanımda karyolada yatacak
Ayseoztrk Mervesonerutku ne güzel canım ya ben geç kaldım malum her şey ateş pahası zar zor aldık eşyaları bu hafta halledicem inşallah
Nslhnfdn Ayseoztrk ben 30.haftamdayim 29.haftadan beri karnim asaagida. Doktor bebek donmus dedi ekstra birsey soylemedi
Maviss Ayseoztrk benimki de toplanıyor vuruyor geziyor gobegimi sallıyor resmen bazen sakince yapıyor artık canım yanıyor