DilarAsel iki kez bobrek tasi dusurdum,onun sancisi dogum sancisindan daha fazlaymis frekans olarak,kanitlanmis bisey ciglik cigliga hastaneye tasiyolardi beni titriyodum agridan ama cekilmeycek öldüren birsey degil,en kotusunu cektigim icin dogum bana cok normal geliyor birde her kadinin yaptigi birsey yani cok normal dogal olmasi gereken birsey,zaten biz dogurgan yaratildik ..vucudumuzun en esnek yerlerinden birinden cikiyor bebek.kendini cok kasip korkutmana gerek yok iyi seyler dusun