DilarAsel korkmayın bana da çok canı az nazlı gözüyle bakarlar teyzem ben senin normal doğuracağına inanmıyordum dedi ama çatır çatır doğurdum 😂 tuhaftır ki ben korkmadım aklıma getirmedim hiç bu bebek bir şekilde çıkacak dedim o an zaten düşündüğüm tek şey bebeğimin sağ Salim doğmasıydı kim bilir kaç dikişim olacak diye düşünürken sadece iki dikişim oldu ☺️ Sabah karnım ağrıyor ishaldendir diye düşünürken meğer doğumum başlamış suyum gelince hastaneye gittim 6 cm deyince şok oldum ☺️ Sancım yetersiz diye suni sancı verdiler 21.30 da hastaneye gittim 00.15 ye meleğim kucağımdaydı herşey hızlı ilerledi şu an meleğim kucağımda emzirirken yazıyorum bir aylık olduk bile 😍 suni sancı daha zor diyor kimisi kimisi de kendi sancını başlatıyor diyor bilmiyorum artık evet kolay değil o an yapamayacağını düşünüyorsun ama geçiyor ☺️ Herkesin doğumu farklıdır doğum sancısı bile çevreye kulak tıkayın kucağınıza aldığınızda çektiniz acıya değer bide öyle ağrısı ölüm falan diyenlere takılmayın abartıyorlar öyle olsa bu insanlar ikinciyi göze alamaz doktorum bana helal olsun bu zamanda epiduralsiz Doğum yaptın ağrı eşiğin çok iyiymiş dedi yani herkesin ağrı eşiği farklıdır bende kendimden bunu beklemezdim ama çok şükür saatlerce sürmedi inşallah sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız ❤️