DilarAsel 20 gün önce doğum yapmış biri olarak şunu söylemeliyim ki korkulacak hiçbir şey yok.ben de hamileliğim boyunca dinlediğim,duyduğum doğum hikayeleri yüzünden artık kabus görmeye başlamıştım.bir de hem anksiyete hastasıyım hem de riskli hamilelik geçiriyordum.normal doğum yapmam nerdeyse imkansızdı.
Her gün beni bayıltsınlar bebeği sezeryanla alsınlar diyip duruyordum eşime,titriyordum aklıma geldikçe.
Doğum yaptığım gün bir anda sancım başladı ve çok tuhaf ki o gün içimde bir rahatlık vardı.sancılarım başladıktan sonra da içime öyle bir soğukkanlılık geldi ki.kendimi tanıyamadım.
Sonunda da epiduralsiz normal doğum yaptım.
O süreç öyle bir ilerliyor ki inanın korkmaya,dayanamamaya zamanınız olmuyor 😊