Zeynepgul Bende Şükran hanıma gidiyorum. Bana karşı gayet iyi ama herkes sert biraz diyor acaba doğumda nasıl oluyor insanı rahatlatıyor mu, anlayışlı davranıyor mu, zaman fartketmezsizin doğuma kendisi giriyor mu merak ediyorum. Doğumdan sonra yorumunuzu yazar mısınız