Ozlmtfkc Acuka evet 95 olmuş benim indirimli 79 oluyor siz veya eşiniz memursaniz sendikadan dolayı düşüyor
TBBeYzaBT Htc123 kaşınhanında çalışıyor malesef :) siz çumra da mı oturuyorsunuz?, eşim servisle gidiyr kaşınhanında degiliz normalde,
Ardanyal Hlmehsyn bende 33. Haftama kadar oraya gittim ama Doktorum Yücel Fındık'tı. Birde Bayram Aydın tek geçerim. Ayfer Bala aşırı suratsız ve negatif enerji yüklü bir kadın hiç sevemedim 1 sefer gitmiştim. İllaki kadın istiyosanız Ünzile Girişgin var orads yine
Ardanyal Htc123 ben 57 gün önce doğum yaptım... Medicana Hastanesi Dr. Rengin Karataylıya gittim 33. Haftamda çok şükür dikişsiz Kesisiz normal doğumun oldu. Kesinle Harika Muhteşem bir doktor. Yine hamile kalsam Rengin hanıma giderdim👍👌💕
Destina21 8+2 yiz anıt hast. Refika selimogluna gidiyorum ..sanırım en uygun özel hastane burasi .. kadın doğum hast. Gitmeyi düşünüyorum ama randevu almak çok sıkıntılı.. iki düşük yaşadım önceki gebeliklerimde ünzile hanım ve fethiye şahine gittim.. aynı anda 4 hasta oturuyoruz bi kaç bisey soruyor ultrason tmm ..hiç memnun kalmamıştım .. sadece 1 ay sonra kontrole gitmek çok uzun diye arada kadın doğuma gitmeyi düşünüyorum..
TBBeYzaBT Htc123 canım dogum ücretini sordun mu peki bi bilgin varsa yada olursa benmle paylaşırmısın??
Seyma95 Bende geçen gün Dr ali kemal belviranlı da Zehra bebek e gittim iyiydi ama cok dolu oluyor ya ben muayene de daha karnımı tam kapatamadan ultrasona başka hasta aldılar sonuçlar da bi yandan çok kalabalıktı bi daha gidermiyim bilmem :) 🤷♀️☺️