Htc123 ben devlete de gidiyorum meram egitim araştırmaya, önce refika hanım yoktu anıt ta sibel hanım hakknda bi bilgm olmadıgı için gitmiyordm, refika hanımda dogum yapan bi kaç arkadaşm var içime sine sine gidiyorum şimdi devlette yaptırdgm tüm tahlilleri toplayıp gittim çok ilgili gerçekten, bu gidişinde dogum ücreti hakkında bilgi alırsan lütfen paylaşırmısın benimle,