Acuka çook memnunum rahat ve sakin bı adam germiyo insanı öyle ayrıntılı anlatmaz etmez ama öyle bı güven veriyor ki en ufak bir sorun olsa zaten riske atmayacagini biliyosun.normal doğum taraftarı bı doktor son ana kadar bekler.saat kac olursa doğum için arandiginda gelir.normalde de öyle soru sormussan cevap yazar geç de yazsa yazar yani.tek sorun çok yogun randevuyu bir ay onceden almak gerekiyor