Anneada Zll90 Hic mi hissetmiyosunuz birsey ? Ama benim de doktorum 23 e kadar normal demisti, o zaman a kadar hissedersiniz insallah olmadi dr a sorun bi ♥️
Zll90 Anneada ayyy bi kaç gündür yok yok diyip duruyordumm 10dk öncee oldu sanki yaaa bayaa bayaa ahahahah 🥰🥰🥰😂😂😂😂 şükür yarabbi
Merakliannee06 annesivekuzusu 20. Haftalarda net olarak hissetmeye başladım öncesinde kıpırtı gibi hissediyordum ama 23 den sonra güçlendi tekmeleri şuan 26 yiz çok kuvvetli vuruyor bazen 🥰🥰
Semakzm_ balkizinbebegii evet kızım olacak hani hareketini hissetmesemde dediğiniz gibi elimi bastırınca hissediyorum sertliğini
Neriabahram annesivekuzusu ben 11 haftalık oldum o haftalara gelsem diye gözüm büyüyor allah isteyn herkese nasip etsin
Kubrakck2222 annesivekuzusu 16+5iz hareketlerini hissediyorum sanırım yani emin olamıyorum ama kıpırtılar hissediyorum hafif hafif ilk gebeliğim😅 henüz dışarıdan görünmüyor tabi inşallah o günleri de görürüm😍
seyma9188 annesivekuzusu 19.haftada ilk tekmesini hissettim🥰 Dışardan da 22-23.haftalarda hissedilmeye,görülmeye başladık.Yarın 28.haftaya giriyorum baya kuvvetli tekmeler atıyor canım çocuğum anasını uykudan kaldırıyor maşallah oğluşum🤣😍
Medo Semakzm_ bende çok endişelenmiştim ama 20. Haftanın sonuna doğru hissettim sizde yakın zamanda hissedersiniz inşallah
Asdas123123 annesivekuzusu ben 23 den sonra daha rahat hissetmeye başladım ilk gebelik simdi akşam 10 sabah 9 oldu mu uyanır uyandırır karnımda 😄😄😍 Allah isteyen herkese nasip eder inşallah 😍
Bzdmr annesivekuzusu 17. Haftada ben hissettim 19. Haftada dışarıdan eşim hissetti kızıyla konuşuyordu bı anda hareket etti eşimde hissetti çok güzel değişik bir duygu Rabbim isteyen herkese yaşatsın sağlıcakla kucaklarimiza almak nasip olsun 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Nilgunaksudizdar Biz 18 haftalığız kilom 56 ve hiç hissetmiyorum. Doktorda 20. Haftadan önce hissetmeniz çok zor demişti erken haftalarda hissedenleri görüyorum şaşırıyorum açıkçası