annesivekuzusu EmineDefneGokce Ay maşallah size hareketli bebis demek ki sizin ki 22 olucam ben çok belirgin hissediyorum ama eşim hala hissedemedi 🤭
Semakzm_ annesivekuzusu 2gün sonra 20 haftalık olucaz ama ben hissetmiyorum Buda beni endişelendiriyor açıkçası 🥺
balkizinbebegii Semakzm_ kız ise geç hissedebilirsiniz ama karnınızda böyle kitle gibi de olsa dokununca hissetmediniz mi ben ordan oraya kaydığını fark ediyorum
Medo Semakzm_ bende çok endişelenmiştim ama 20. Haftanın sonuna doğru hissettim sizde yakın zamanda hissedersiniz inşallah
annesivekuzusu Papatya24 cikolata veya tatlı biseyler yiyip sırt üstü uzanın oyle cok hareketleniyirlor 🥰
Mine-9 annesivekuzusu Ben sırt üstü yatınca çok vicdan yapıyorum sanki çocuhum sıkışmış gibi hisse kapılıp hemen yan dönüyorum 😂😂
Mello29 annesivekuzusu 18+6 da dün ilk defa tekmesinde karnim zıpladı 16.haftadan beri hissediyordum ama dün göründü çoook hosuma gidiyor onun her hareket edisinde dünyanin en mutlu en sevgi dolu insani oluyorum.
annesivekuzusu Mello29 bende sanki bugün karnım resmen zıplar gibi oldu merak ettim.Cok guzel bi duygu rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 😍
balkizinbebegii Nadiayaren göbek kısmında yağ tabakası fazlaysa olabilir, normal bence zayıf anneler daha çabuk hissediyor genelde ben de öyle duydum
Nadiayaren annesivekuzusu kilom suan 80 ama boyum 180 doktor kiloma normal dedi bilmiyorum baya kilo aldım o yüzden mi acaba hissetmiyorum
Ebrarabla_06 Udu ben 20 hafta öncesinden böyle kayma gibi hissediyordum 20 de artık tam hissettim canım benim tabi bu kişiden kişiye göre değişir gülüm
balkizinbebegii annesivekuzusu ilk gebeliğim ama 16 da ordan oraya kaymasını net hissettim, belki zayıflıktan olabilir😊 17 de tekmeleri net hissetmeye başladım artık her hareketini anlayabiliyorum o kadar güzel bir his ki 🥰 ama tekmeler dışarıdan henüz belli olmuyor 👼💙
Semakzm_ balkizinbebegii evet kızım olacak hani hareketini hissetmesemde dediğiniz gibi elimi bastırınca hissediyorum sertliğini
adennlilith1 balkizinbebegii yaa benim de kızım olacak kız erken hareket eder diye biliyorum erkek geç oynar diyorlar 18. Haftamda hissetmiştim
Anneada Haftada net hissetmeye basladim suan yerinde durmuyo elimin altinda hissediyorum bebisimi bazen uzun sure uyuyo bazen de cok hareketli ama dünyanin en guzel hissi 🥰♥️ Rabbim isteyen her kadina nasip etsin yasatsin♥️♥️♥️