Bizde 5+1 iz fakat dün doktora gittiğimde kese görüntü ultrasonda bir sıkıntı da çıkmadı ama progestronum 7.8 çıktı hap verdi kullanıyorum düşük tehliken var dedi bana dua eder misiniz 🙏🏻💖 2 hafta sonra gidicez inşallah hayırlısıyla kalp atışını da duyarız miniğimin😍