Sersaf Merhaba bende aranıza yeni katıldım,bugün 6. haftamız bitti çok şükür inşallah sağsalim kucağımıza alırız ☺️biraz korkularım var tabiki inşallah geçer diye ümit ediyorum nasipse pazartesi günü tekrar doktora gideceğiz bakalım ☺️
Glbnn2 Sersaf ilk gebeliğinmi benim ilk gebeliğim o yüzden korkularım var daha çok şey öğrenip bilinçli bir gebelik geçirmek istiyorum.
Sersaf Sadebikahveee doktorum 10 gün son kontrole gel dedi onun için gideceğiz belki kalp atışlarını da duyarız ❤️
Sersaf Glbnn2 Glbnn2 evet ilk gebeliğim nasıl olacak bilmiyorum inşallah güzel geçer ☺️ bir tane doktorun kitabı var okuyan yorumları çok güzel ve kendisini de takip ediyorum kitabıda aldım ama okumak nasip olmadı isterseniz tavsiye edebilirim yorumlara bakarak alabilirsiniz ☺️
-Songul Buseceyb benimde hiç bulantım yok sadece göğüs ve kasık ağrısı dr a gittinizmi hiiç? Kese kalp atısı faln görüşdümü
Buseceyb -Songul gittm doktora alttan muayne ile keseyi gördük 10 gün sonra tekrar randevumuz var canım, göğüs ve kasık ağrısı var ben de de sadece şu an
Kubbudu Herkese meraba🤗 Forumu görünce yazmak istedim herkesi annelik heyecanı sarmış. Bende uygulamaya göre 5+0 ım ama betahgc 218 çıktı iki gün önceki kan testinde. Şimdi yeni kan betahcgnin sonucunu bekliyorum aşırı heyecanlıyım. Ne zaman doktora gitmeliyim keseyi görebilmek için?
Kubraatsg2700 Kubbudu ben 4+6 günlük hamileyim 2 gün önce 1425 di şimdi ise 5020 sürekli iki katına çıkması lazımmış
Sadebikahveee Kubbudu ben de yarın 4+7 yim daha doktora gitmedim o kadar heyecanlıyım ki bir an önce gitmek istiyorum hem keseyi görürüm hem de kalp atışını duyarım haftaya inşallah
Sukufee Aysecan0335 ya öyle birşey ki 6 haftalıkken de kalbini duyan var ben ise 8+2 de duydum. O yüzden dua et inşallah keseyi görürsün bende dua edeceğim senin için 🌸
Basakk01 Sukufee bende 8+5 im 6 haftalıkken duydum ve bide bugun duydum ama normal bazen duyulamsya biliyor benimde ilk duyulmadı küçük olduğu için titreşim gönderiliyor bebeğin organları geliştiği için dinletmiyorlar çünki zararlı 6 haftalıkken çok kısa duymuştuk zarar vermesin diye kendim istemedim sonrasında duyarsın Allah’ın izniyle merak etme 🙏
GizemKadirr Sadebikahveee Merhabalar bizde 4+4 bugün. Adetime 5 gün kala öğrendim bende 2. Bebegim nasip olursa. Beta 1500 lerde suan yarına randevum var insallah görürüz keseyi 🥰🙏🏻 Benim ilkindede bundada tek ve ayni belirti sag kasık ağrısı
Sadebikahveee GizemKadirr inşallah canım ben de haftaya ilk kontrolüme gitmeyi düsünüyorum sağlıkla kalp atışını duyarım heralde 😊🙏🏻
ArvenMom Leylaates herkeste aynı olmayabilir ama siz 6 haftanızda gidin az da olsa duyulma şansı oluyor hayırlısı olsun 🥰🙏🏼
Oznurkraz Zeynepbsk benimde demirim eksikmiş ama doktor içme şuan dedi 12. Haftadan sonra içecekmişim.