Glbnn2 Kubraatsg2700 benim 4 gün önce 239 şu. Haftaya pazartesi kontrolüm var. 1900-2000 civarı olucak. 4 haftalık mı oluyo?
Sadebikahveee Kubbudu evet uygulamaya göre 4+6 şuan ama ben de daha doktora gitmedim kese için 6 7.haftaya kadar bekleyin diyolar zaman geçmiyo haftaya gitmeyi düşünüyorum
Sametgozde_ Sadebikahveee ben 5 haftalıkkken keseyi görmüştüm 2 hafta sonra kalp atışlarını dinlemeye gel dedi
Sureyya1 Sadebikahveee siz 5. Haftada yinede gitmeye calisin kese gorunsun dis gebelik falan olur Allah korusun 7. Hafta gec olabilir
1garipanne Adet günüme göre 4+1 beta 85 cıktı. Doktorun yanına gidemedim telefonla bilgi aldım şimdi ne yapmak gerekiyor. Babam rahatsız onunla ilgileniyoru aydınlatırmısınz
Sadebikahveee 1garipanne 7.haftaya kadar bekle canım genelde bekleyin git gel yapmazsınız bu da sizi strese sokmaz diyolar
busedemirts1 Sadebikahveee Kesin olarak duymak için 7. Haftada gitmenizi öneririm çünkü 6+ 2 de gittiğimde sadece kalp atışlarını görmüştük dinletememiştik 7+2 de çok net şekilde dinledik
Sadebikahveee busedemirts1 İşte o yüzden biraz beklemek istiyorum. Peki ultrasonda mı gördünüz vajinal mi
Nurdan1604 Mervee1296 hafif kasık ağrım var o kadar 😌 başka da hiç belirtim yok cuma günü doktora gidicem inşallah 😌 sizde belirti var mı ? ❤️
fMine Sadebikahveee ben adet olmama 4 gün vardı ogrendım o zaman beta 81 dı 6 gün sonra bıdaha kan verdım 2715 çıktı
Hakin Sadebikahveee ay inşallah öyledirde baska bişey değildir çünkü ben suan yurtdışındayım ve burda doktor işleri türkiye gibi değil malesef hemen çıkıp gidemezsin tahlilde yapmıyorlar 12. Haftaya kadar🙄
Sadebikahveee Hakin içini rahat tut canım hep iyi düşünelim iyi olsun umarım hepimiz sağlıklı gebelikler geçiririz
Senem-Atlas Merhaba Bayanlar benimde 6+3 yarın kalp atışı için gidicem inşallah duyabilirim. bnde hiç mide bulantısı yok benim gibi yaşamayan oldu mu?
Sametgozde_ Senem-Atlas benimde mide bulantım olmuyor 6 haftalık hamileyim bende haftaya gitçem kalp atışını dinlemeye
_elifmehmet_ Senem-Atlas merhaba gidebildinizmi hastaneye merak ettim kalp atışını duymuşsunuzdur inşallah
Bkarabudak Senem-Atlas bende 7+5 deyim şuan için miğde bulantısı ve kusmam yok ama ikralanıyorum iştahsızlık çok var miğdem kalkıyor gibi oluyor arada