Sukufee Aysecan0335 bende 4+3 te gitmiştim keseyi çok zor gördüler hatta doktor pozitif çıktığına emin misin demişti bir iki hafta sonra görürsün inşallah
Helint Naciye1 3+2 de aşırı bir karın ağrısıyla hastaneye gittim testte çıktı başka bir belirti yoktu birde karnım şişdi aşırı
-Songul Buseceyb benimde hiç bulantım yok sadece göğüs ve kasık ağrısı dr a gittinizmi hiiç? Kese kalp atısı faln görüşdümü
Babybaby12 havhaz34 inşallah kolay geçirirsiniz benim çok bulantım oluyor aşırı halsizlik var umarım 4 ay a kadar geçer inşallah
Glbnn2 Sadebikahveee bendede kasık ağrısı var sanki vicudum yediklerimi sindirmiyo afedersiniz ağzıma geliyo kusamıyorum.
songl27- Edanurcarpar inşallah hayırlı haberler alırız birbirimizin duası çabuk geçer lütfen dua edelim birbirimize😶
Glbnn2 ceylangokce_05 benim bu 3 gün önce 239 çıkmıştı haftaya hesabıma göre 1000 küsürlerde oluyo kalp atışını duyabilirim umarım
Sukufee Aysecan0335 ya öyle birşey ki 6 haftalıkken de kalbini duyan var ben ise 8+2 de duydum. O yüzden dua et inşallah keseyi görürsün bende dua edeceğim senin için 🌸
esma_esma Sadebikahveee bende aynı durumdayım iştahım da yok sabah akşam bulantım oluyor ara ara 5+6 haftalığız