Citlembikk Kızlar bizde 7+5 iz kalp atışını duyduk çok şükür ama bende iştahsızlık var canım hiç bişey istemiyor suyu bile zorla içiyorum ilk üç aya kadar normalmiş inşallah geçer ara ara bulantılarım oluyor ama tuzlu bişeyler yediğimde bastırıyor
ArvenMom Leylaates herkeste aynı olmayabilir ama siz 6 haftanızda gidin az da olsa duyulma şansı oluyor hayırlısı olsun 🥰🙏🏼
Hakin Sadebikahveee Sadebikahveee benimde 4+3 kasıklarım günlerdir ağrıyor 🥺 Dünde lekelenmem oldu onun dışında hiç bi rahatsızlığım yok
Zeynepbsk Yeni yeni hamişler ❤️❤️❤️ Ben takviye aldım omega ve demir takviyesi , dogallannelik sayfasının tavsiyesiyle aldım kendisi de hamile birlilte ilerliyorum 🌸🌸🌸
Oznurkraz Zeynepbsk benimde demirim eksikmiş ama doktor içme şuan dedi 12. Haftadan sonra içecekmişim.
Hakin Sadebikahveee ay inşallah öyledirde baska bişey değildir çünkü ben suan yurtdışındayım ve burda doktor işleri türkiye gibi değil malesef hemen çıkıp gidemezsin tahlilde yapmıyorlar 12. Haftaya kadar🙄
Burcinyildiz Helint canim bende de var akinti adet olcakmisim gibiyim ama beta hcgm duzenli iki kat artiyor dun yaptim 1600 cikdi kese gorunmedi
havhaz34 Babybaby12 halsizlik yorgunluk tek var. Genelde gebeliklerim zorlu geçmez normal inşallah böyle de devam eder 🤲🏻
esmerella37 Ne guzel ya bigun bende buraya yazablcek miyim boyle 🥺 3 senedir bebeğim hic olmadı yarn kadın doguma gidicem 25 gun gecikmem var tarlusal kullandım 9 gun gecti hala gelen yok
Senay_yilmz esmerella37 Allahım inşallah sana da verir üzülme beslenmene herseyine dikkat et olur mu Allah’tan ümit kesilmez
Bebeklk esmerella37 Bir gebenin günlüğü sayfasını takip ediyor musun etmiyorsan etmeni öneririm eşin test verdi bir sprun yoksa muhtemelen yumurtlamanı yakalayamıyorsun
Mrvcl esmerella37 merhaba,ovulasyon testi kullanmanızı öneririm.Ben de hep reglimin 12-15 i günlerini gözlüyordum;ama ovulasyon testi ile yumurtlamamın 17 ve 18 de olduğunu farkettim.
Ysmnekin AmineAy erken gebelik testi yaptım hastalanmama 1 hafta kalası öğrendim iki gün kalası normal gebelik testi aldım onda direk çıktı henüz doktora gitmedim
Pksdn 6+6 3 gün sonra inşallah kalp atışını duymak için gideceğim. İlk gebeliğimde kötü şeyler yaşadığım için bu defa 7. Haftada gitmek istedim. İnşallah sorunsuz bir şekilde duyarım ve herkes duyar 🙏🏻
Samo001 Sadebikahveee hepyy mom hesaplamasna göre bizde 4+3 üz adetime 6 gün kala pozitif gördüm doktor hamilesinmdedi bekliyoruz bikaç hafda bakalım hayrılısı olsun hepimiz için çok heycanliyim inanamıyorum
Babybaby12 havhaz34 inşallah kolay geçirirsiniz benim çok bulantım oluyor aşırı halsizlik var umarım 4 ay a kadar geçer inşallah
Aysecan0335 4+0 uygulamads gözüken bugün gittim vajinalde kese gözükmedi betaya baktılar pazartesi 425 ti bugün 1003 çıktı az önce kendm baktm web sitesinden , yarın arıxaklar bakalım ne dicekler cumada tekrargidicem hayırlısı
Sukufee Aysecan0335 bende 4+3 te gitmiştim keseyi çok zor gördüler hatta doktor pozitif çıktığına emin misin demişti bir iki hafta sonra görürsün inşallah