5+1 deyiz 3 defa kan testi verdim. Sırasıyla 42, iki gün sonra117, dört gün sonra 122 çıktı. Muayene oldum kese yok şuanlık. Doktorum muayene sonucunda dış gebelik riski yok ama kimyasal gebelik olabilir dedi. Kimyasal gebelik ne zaman son bulur, Yaşayan var mı?