Nurinan bizde 33+3 üz son 46…
Zamanı tutamıyorum öyle hızlı geçiyor ki.
Hem icimde oluşunu ozleyecem onun burukluğu hemde kavuşma heyecanı var Rabbım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bende dün herseyi hallettim kiyafetleri yıkayıp utuleyip yerleştirdim hemen sonra da çantamı hazırladım sanki omzundan büyük bir yük kalkmış gibi oldu valla şimdi sabırsızlıkla gelmesini bekliyoruz🤭